SERIESLAND PRO
Submissions open / inscripciones abiertas / izen emate irekia
Jaialdi eta merkatu gisa dugun dualtasunak bereizten gaitu. Obra berritzaileak erakusteko eta eztabaidatzeko plataforma bat eskaintzeaz gain, negozio-aukera ukigarriak ere eskaintzen ditugu. Gure business meeting sortzaileek sektoreko enpresa liderrekin konektatzen dute, lankidetza eta baterako proiektuen sorkuntza erraztuz. Era berean, gure proiektuen pitching-ak plataforma bat eskaintzen du talentu berriek beren ideiak audientzia globalari aurkezteko. Seriesland Pro programan ikus-entzunezkoen eta teknologia berrien arteko sinergia aztertzen dugu, horiek eskaintzen dituzten aukerak ahalik eta gehien aprobetxatuz. Telekomunikazioen industria nazioarteko panorama berrira egokitzeko eta berregituratzeko beharretatik sortu zen Seriesland Pro, ikus-entzunezko edukia eta eduki digitala sortu eta banatzeko zerbitzu berriak sartuta. Seriesland Pro adituen arteko truke-foro bat da, non enpresek ikus-entzunezkoen eta teknologiaren munduko berrikuntzak ikus ditzaketen eta eragile berriekin harremanetan jarri.
- Ponentzia espezialistak
- Mahai-inguru profesionalak
- Speed-Meeting-ak
- Industry Talks
- Proiektuen pitching.a
- Basqueguna jardunaldi profesionala
- Dima Plataforma
- Gidoilarien Egoitza
- Seriesland Pro Networking Boat Tour (Gonbidapenarekin)
INDUSTRY TALKS
Ikus-entzunezko industria eta industria digitala ardatz hartuta, programazioaren barruan adituen mahai-inguruekin edukiak biltzen dira, formatu digitalei buruz gehiago jakiteko.Nola AEBn eta Alemanian, hala Euskal Herrian, sormen digitalaren egoera eboluzionatzen ari da. Egoera globala aztertu eta alderatuko dugu. Aurkezpenetako epaimahai nagusia ezagutuko dugu, talentu berria ezagutzeko interesa duten enpresetako ekoizleak. Era berean, ikusiko dugu zer nahi duten eduki berriak bilatzen dituztenean
PITCHINGA
Sortzaileek eta ekoizleek beren proiektuak ikus-entzunezko enpresa globalez osatutako epaimahai baten aurrean aurkezteko erronkari egin beharko diote aurre, batez ere serie digitaletan interesa dutelako. Prozesu horri pitching esaten zaio, eta bere proposamenak entzule espezializatuen aurrean azaltzea eskatzen du, bere ekoizpenetarako finantzaketa, koprodukzioak edo banaketa ziurtatzeko. Aurkezle bakoitza zorrotz prestatzen da bere kideen artean nabarmentzeko, eta zehatz-mehatz eta konbentzitzeko moduan aurkezten ditu bere proiektuen bideragarritasuna eta potentziala, proiektua bideragarri egin dezaketen enpresa horien aurrean. Sormenak industria pragmatikoarekin topo egiten duen une erabakigarria da, eta ideiak modu eraginkorrean komunikatzeko trebetasunak proiektu digital baten etorkizuneko arrakasta komertziala defini dezake. Beste edizio batzuetan, epaimahaia Paramount, Viacom, EITB, K2000, MediaPro, Flixxo, Seeka TV, Un3TV eta MTV enpresen ordezkariek osatu dute, besteak beste.
SPEED MEETINGS
Jaialdiaren testuinguruan, Speed Meetings-ak egiten dira, parte-hartzaileek ikus-entzunezkoen industriako funtsezko ordezkariekin aurrez aurre topo egiteko aukera duten jarduera. Bilera labur horiei esker, sortzaileek, ekoizleek eta sektoreko beste profesional batzuek zuzeneko konexioak ezar ditzakete ekoizpen-, banaketa- eta finantzaketa-enpresetako exekutiboekin. Topaketa azkar baina trinko horietan, parte-hartzaileek beren proiektuak aurkezten dituzte, balizko lankidetzak eztabaidatzen dituzte eta negozio-aukerak aztertzen dituzte. Denbora mugatuan, topaketa bakoitza aukera baliogabe bihurtzen da ideiak trukatzeko, harreman estrategikoak ezartzeko eta ikus-entzunezko proiektuen garapenean eta errealizazioan aurrera egiteko.
BASQUEGUNA
ZER DA BASQUEGUNA? Jardunaldi profesionala Eiken eta Getxoko Udalarekin lankidetzan
Tokiko ekoizleentzako ekitaldi berezia, euskal enpresa eragile nagusiekin eta ikus-entzunezkoen eta sektore digital eta 2.0rekin lankidetzan. Hitzaldien eta mahai-inguruen bidez, aurrerapen teknologikoek sektoreari eskaintzen dizkioten aukerak aztertzen jarraitzea da ekitaldi honen helburua. Era berean, gure enpresak nola ari diren ezartzen jakitea. Gure ustez, hausnarketa hori oso beharrezkoa da, gainera lagungarria izan daiteke enpresek hitz egin, komunikatu eta eduki amankomunak sortzeko edo baliabideak trukatzeko.
HELBURUAK:
- Berrikuntzaren eta datozen urteetan estrategikoak izango diren sorkuntza-industria berrien alde egitea.
- Sektorea eta ekitaldi batean ordezkatutako elkarteak eta taldeak batzea.
- Euskal sektorearen beharrak bateratzea, eta proiektuak lankidetzan eta koprodukzioan egiteko aukerak ikustea.
- Euskal Autonomia Erkidegoan sorkuntza bultzatzea eta sustatzea.
- Negozio-aukera berriak zabaltzea euskal enpresentzat, eta balizko inbertitzaileak eta ekoizleak gurera erakartzea.
- Euskal industriaren egoerari buruz ikertzea eta hausnartzea.
DIGIFICC
DIGIFICC GIDOI-LAB
DigiFicc elementu bereizgarriak dituzten fikzio digitaleko ikus-entzunezko proiektuen kontzeptuak detektatzea, eta, aldi berean, audientzia global eta askotarikoa konektatuta sentitzeko potentziala izatea helburu duen lehiaketa bat da . Websail eta transmedia proiektuak onartuko dira, bata zein bestea. DigiFicc-en asmoa da egileak aurkitzen laguntzea eta haiei ikusgarritasuna eta garapena ematea, bai eta haien lanetan aurrera egiteko orientabide egokiak eskaintzea ere. Horregatik, finalistek idazleen egoitza txiki batean sartzeko aukera dute, beren proiektuan lan egiteko eta pitching saio bat egiteko ikus-entzunezkoen industriako exekutiboen aurrean. DIGIFICCeko finalistek Seriesland Lab-en parte hartzea irabaziko dute, aurrez aurre edo online, bai eta Jaialdiaren esparruan egiten diren jarduera guztietan ere. Sortzaileen egoitza labur bat izango da, eta gidoilariek edo showrunnerrek beren proiektua areagotzeko aukera izango dute, formatua, gidoia eta aurkezteko modua berrikusita, tailerren eta tutoretzen bidez. Era berean, industriako exekutiboekin pitching saioak egiteko aukera izango dute. Ofizialki lehiaketarako hautatutako proiektuen multzotik, zortzi finalista hautatuko dira: Seriesland Lab Presentziala eta Seriesland Lab Online. Gainera, bi pitch irabazle izango dira: bat online atalerako eta beste bat presentzialerako."
DIMA
DIMA, multimedia edukien online merkatu berria
DIMA komunitate global baten multimedia eduki onenak aurkitzeko behin betiko merkatu digitala da , ekoizleak eta erosleak konektatuz negozioak egiteko eta merkatu eta audientzia berriak lortzeko ingurune optimizatu batean. Eta hau guztia klik bakar batekin.
Monetizatu ezazu zure online edukia mundu mailan!
Erakutsi zure talentua eta monetizatu, koprodukzioko bazkideak aurkitzeko edo zure lana mundu osoko erosleei saltzeko.
Koproduktore baten bila zabiltza?
Leku egokian zaude. DIMAk edukia hainbat fasetan bilatzeko aukera du, eta, beraz, enpresa batek proiektu baterako koprodukzioa aurki dezake, baina baita haren edukia lizentziatu eta ekoitzitako edukirako akordioak egin ere. Mundu osoko ehunka sortzaile eta banatzaile behatzen ari dira, beraz, distiratzeko unea da!
Erosleak online bilatzen ari dira
Hainbat lurraldetan lizentziatzeko amaituta dituzun ekoizpenak erakutsi ahal izango dituzu. 3.000 aktore baino gehiago daude telebista, VOD, SVOD, PPV eta TVOD plataformen negozioan. Inoiz ixten ez duen merkatu bat aurkezten dugu, non erosleak zure sormen osoan murgildu daitezkeen. Monetizatu ezazu eta itxi akordioak online, mantendu zure lan-fluxua DIMAri esker! Proba ezazu doan!
SEKTOREAREN PUNTAKO ENPRESEKIN 10 URTEKO NEGOZIOAK